Training en advies

Postcode checker

Training en advies op maat

Naast het feit dat we bij i4Networks streven naar het opleveren van een solide product, delen we ook graag onze kennis over ons vakgebied en onze producten. Deze kennis en ondersteuning krijgt u als klant van i4Networks gratis van ons aangeboden. Dit zit inbegrepen bij de producten die u bij ons afneemt, simpelweg omdat wij geloven dat dit positief bijdraagt aan de beleving van uw eindklant. Service op maat noemen we dat.

Meer over samenwerkenPartners

Advies over de gewenste oplossing

Bij i4Networks delen we graag onze kennis en in feite is die altijd gekoppeld aan de producten die we leveren. Zo adviseren wij u als reseller graag over het type oplossing dat het meest geschikt is om aan te bieden aan uw klanten. Daarnaast vertellen we er ook graag bij hoe u dat het beste uit kunt voeren. Doorvragen is daarin essentieel. Wij houden altijd voor ogen wat het uiteindelijke doel is van uw eindklant. Op die manier komen we tot het juiste advies met betrekking tot uw oplossing.

Veel gestelde vragen

Slimme praktijkoplossingen

In de praktijk komt dat tot uiting in slimme oplossingen. In het verleden plaatsten wij van i4Networks bij elke lijn zelf een router. We merkten echter bij onze partners de behoefte ontstaan om dit zelf onder de knie te krijgen, zodat zij niet meer afhankelijk van ons waren voor het plaatsen van een router. Door vervolgens onze kennis over routers en het inrichten van een netwerk met onze partners te delen hebben we samen weten te bereiken dat onze partners nu zelf de routers plaatsen.

Samenwerken

Kennisdeling om partners vooruit te helpen

Wanneer we bij i4Networks merken dat we regelmatig vragen krijgen over hetzelfde probleem gaan we daar actief mee aan de slag. Vaak komt een dergelijk probleem of vraagstelling vanuit de eindgebruiker. Deze maakt dan vaak via onze reseller gebruik van één van onze netwerken. Samen met onze reseller gaan we dan kijken wat het probleem is en hoe we dit kunnen oplossen. Zo gaan we steeds een stapje verder tot het doel bereikt is. De reseller krijgt daarbij voldoende informatie en wij delen onze kennis, zodat de reseller het probleem de volgende keer eventueel zelf op kan lossen.

Meer over partners

Situaties van de klant nabootsen

Binnen ons bedrijfspand hebben we zelfs een eigen lab ingericht. In dit lab kunnen we veel situaties zoals die op klantlocatie eruit zien exact nabootsen. We koppelen de router switches en de apparatuur aan elkaar zoals bij de eindklant het geval is. Op die manier brengen we de problemen van de eindklanten van onze partners letterlijk in kaart. Het komt wel eens voor dat we daarbij ook partners, of andere betrokkenen, uitnodigen. Zij kunnen zo in ons lab meekijken met bepaalde testsituaties en veel voorkomende situaties trainen.

"Wij geloven in het delen van kennis over ons vakgebied en onze producten. Zo ondersteunen we onze partners optimaal."